Skoči na glavno vsebino

Prvo leto programa Zdrav življenjski slog smo uspešno pripeljali do konca v šolskem letu 2010/11, v mesecu septembru 2012 pa zakorakali v tretje leto izvajanja projekta. Vsakemu učencu, ki se je v projekt prijavil, smo zagotovili dodatne ure športne vzgoje. V teh urah učenci spoznavajo različne športne aktivnosti, preko katerih naj bi poizkušali odpraviti posledice negativnih vplivov sodobnega življenja, se ob tem zabavajo in družijo s sovrstniki. Tako smo z najmlajšimi učenci začeli spoznavati športne discipline in pripomočke, ki jih pri športih uporabljamo. Veliko se igramo in na ta način spoznavamo določena gibanja, ki jih bomo v prihodnosti lahko nadgrajevali.

 

Poleg aktivnosti, ki jih izvajamo v športni dvorani, so imeli starejši učenci možnost, da so se preizkusili tudi v drugih športih. Tako so v sodelovanju s Strelskim društvom Mozirje preizkusili svojo mirno roko v streljanju z zračno puško. Med plezanjem po plezalni steni so nekateri ugotavljali, ali jih je strah višine, najmlajši pa so plezalne vrvi in plezalni pas izkoristili tudi za gugalnico. V mesecu decembru smo z učenci osmih in devetih razredov pripravljali akrobatsko točko z zabijanjem, ki so jo predstavili na kulturni prireditvi Šola ima talent in jim je odlično uspela. Kljub temu da je bila letošnja zima bolj mila, smo se smučali na Golteh, z najmlajšimi pa smo se sankali in lopatkali. Ogledali smo si tudi svetovni pokal v smučarskih skokih za ženske, ki je potekal na Ljubnem. Starejši učenci, ki so sodelovali v projektu, so imeli možnost ogleda evroligaške odbojkarske tekme kluba ACH ter tako doživeti vzdušje, ki ga ponuja polna stožiška dvorana v Ljubljani. V mesecu maju smo obiskali Terme Topolšica, kjer smo preizkusili naše plavalne sposobnosti. Do konca šolskega leta bomo kolesarili in igrali tenis na Rečici.

 

Dejavnosti, ki so bile organizirane v tem in preteklem letu, bomo izvajali naprej, poleg teh pa bomo še kakšno dodali. Predvsem bomo usmerjeni na aktivnosti, ob katerih se bomo sprostili, zabavali in družili.

 

Vodja projekta Katja Štiftar

Dostopnost